Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Vi ved, hvor vigtigt det er at vælge den rigtige løsning, som passer til din virksomhed, derfor har vi samlet de oftest stillede spørgsmål, for at give dig et nemt overblik.

Hvilke krav til min computer?

Clubmaster kræver ingen installation, da du tilgår platformen og dine kundedata via din browser.

Vi anbefaler dig at benytte den seneste version af Chrome, men OptikPartner kører både på Safari, Edge og Firefox.

Du kan bruge systemet på både PC, Mac, tablet eller en smartphone.

Hvor mange kunder kan jeg tilføje?

Der er ingen begrænsninger på, hvor mange kunder du har. Du kan tilføje alle dem, du ønsker.

Hvordan foregår betaling?

Du kan betale via bankoverførsel eller med kreditkort.

Clubmaster bliver normalt opkrævet månedligt, og ellers betaler du dit sms-forbrug forud på en forbrugskonto med helt almindelig optankning.

Kan jeg have flere butikker under samme konto?

Med vores enterprise-pakke kan du tilføje alle de butikker, du ønsker under samme konto, hvilket gør det let at dele lager og eller kundekartotek.

Du betaler en licens pr. lokation.

Fungerer Clubmaster på tablet og smartphone?

Clubmaster er fuldt kompatibel med alle smartphones og tablets.

Så du kan bruge Android eller IOS fuldstændig efter dine præferencer.

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Du kan til hver en tid opsige dit abonnement. Du betaler 1 måned forud, og ønsker du ikke længere at være kunde, kan du opsige fra dag til dag.

Du kan opsige dit abonnement ved at sende en email til info@clubmaster.dk.

Har du stadig spørgsmål?

Vil du med på rejsen?